شیرینی کده

آموزش طرز تهیه انواع شیرینی و شکلات

شیرینی کده

آموزش طرز تهیه انواع شیرینی و شکلات

کیک تولد

یک بخش مهم از هر تولدی، کیک تولد است. این روزها با متداول شدن تم تولد، معمولا کیکی متناسب با تم تولد سفارش میدن. به خصوص برای تولد بچه ها، کیک شخصیت های کارتونی مثل بن تن، سگ های نگهبان، دختر کفشدوزکی و .... حسابی  رو بورسه!

به دلیل کرونا، اماکن برگزاری جشن تولد های بزرگ تقریبا امکانپذیر نیست و خظرناکه. برای همین اگر دلتون می خواد برای کودک دل بندتان تولد بگیرین، می توانید با خرید لوازم تولد و برگزاری یک جشن کوچیک، آن ها را شاد کنید.

درست کردن کیک تولد در خانه هم کار راحتی هست . پودر کیک آماده ساده و یا کاکائویی بخرید،( من همیشه ساده را ترجیح میدم. ) خامه های قنادی هم بصورت بسته بندی و پاستوریزه در سوپرمارکت ها وجود دارد. می توانید به راحتی آنها را خریداری کرده و کیک تون را با خامه یا گاناش (ترکیب شکلات و خامه با هم) تزئین کنید.

اما یک خوبی که کرونا داشت، این هست که خیلی از کسب و کارها، فعالیت آنلاین خودشون را گسترش دادن. الان شما براحتی از خانه ، می توانید کیک مورد نظر خود را  از سایت انتخاب کرده و سفارش بدین و در خانه تحویل بگیرید.

وسایل تولد را هم آنلاین بخرید و با یک جشن کوچیک و خودمونی روز تولد را جشن بگیرین.

اما اگر پول کافی برای هزینه خرید لوازم تولد را ندارید و از سال های قبل هم چیزی در خانه ندارید، ناراحت نباشین!

با هزینه خیلی کم و با وسیلی که در خانه دارید، می تونید کلاه تولد درست کنید و با چند تا بادکنک و شمع و کیک تولدتون را جشن بگیرید.