شیرینی کده

آموزش طرز تهیه انواع شیرینی و شکلات

شیرینی کده

آموزش طرز تهیه انواع شیرینی و شکلات

جشن تولد من

روز تولد هر فرد روز خاصی است که حتما باید آن را جشن بگیرید و بابت یک سال زندگی بیشتر خوشحال باشیم. . اگر در شرایطی هستید که نمی توانید در کنار خانواده یا دوستانتان جشن بگیرید مثلا برای کا ریا تحصیل به شهر یا کشور دیگری رفته اید، حتما به تنهایی برنامه ای برای خود بریزید و از این روز لذت ببرید. حتی ممکن است در کنار دوستانتان باشید اما کسی روز تولدتان را به یاد نداشته باشد که بخواهد برایتان جشن بگیرد و خیلی دلایل دیگر. پس باید خودتان دست به کار شوید و یک روز خاص و به یادماندنی را برای خودتان (یا به تنهایی و یا در کنار خانواده و دوستانتان) رقم بزنید.

جشن تولد با دوستان

اگر می خواهید برای تولد خود جشنی برپا کنید، بهتر است پنچ شنبه شب را انتخاب کنید. از قبل به مهمانانی که قصد دعوت آن ها را دارید فکر کنید و به فکر خرید لوازم تولد باشید. خوشبختانه در حال حاضر امکان خرید آنلاین تمام وسایل  یکجا وجود دارد و نیازی نیست وقت خود را برای خرید از این مغازه به آن مغازه تلف کنید. تم تولد خاص و کیک خود را انتخاب کرده و آنلاین سفارش دهید. به دنبال بقیه کارها باشید. از دو هفته قبل، گروه موسیقی را هماهنگ کنید و دیگر تا روز قبل از تولد کاری ندارید. از روز قبل می توانید تزیینات فضای تولد را انجام دهید.

زمان جشن تولد خود را مدیریت کنید تا صدای همسایه ها در نیاید.

به فکر یک بازی هیجان انگیز برای تولد خود باشید و می توانید برای هیجان بیشتر جایزه ای هم برای برنده در نظر بگیرید.

اما اگر فضای مناسب برای برگزاری تولد در خانه را ندارید، می توانید در یک رستوران یا پارک با دوستان خود جمع شده و تولدتان را جشن بگیرید.

جشن تولد تنهایی 

روز تولدتان را به خودتان استراحت دهید. مرخصی بگیرید و به سر کار نروید. هر چقدر هم که کارتان را دوست داشته باشید، قطعا دلتان نمی خواهد روز تولدتان را کار کنید.

یکی از بهترین هدیه هایی که به مناسبت تولدتان می توانید به خود بدهید، مسافرت است. به تقویم نگاهی بیاندازید و اگر زمان مناسبی است به یک مسافرت 2، 3 روزه بروید.

اما اگر وقت کافی برای سفر را ندارید، همچنان کارهای هیجان انگیزی وجود دارند، که می توانید انجام دهید.

به سایت رستوران ها و فروشگاه های مورد علاقه خود نگاهی بیاندازید، شاید برای افراد مختلف در روز تولدشان هدیه های کوچکی بفرستند. ممکن است لازم باشد در سایت آنها ثبت کنید تا مشمول دریافت هدیه شوید.

همچنین  می توانید در این روز به کافه یا رستوران مورد علاقه خود رفته و غذای دلخواهتان را سفارش دهید.

یکی دیگر از جاهایی که در این روز بسیار دلچسب خواهد بود، مراکز اسپا هستند. سری به آنجا بزنید و از خدمات آنها استفاده کنید.

هدیه تولد

شاید اگر خودتان برای خودتان هدیه بخرید غافلگیر و ذوق زده نمی شوید اما در عوض می توانید مطمئن باشید که دقیقا چیزی را هدیه گرفته اید که دوست دارید. در اینصورت از هدیه های بی استفاده که مطابق سلیقه تان نیستند هم خبری نیست.

برای تولدتان بادکنک بخرید و در دیوار خانه را مرتب و تزئین کنید. اگر از خانواده خود دور هستید، می توانید با آنها تماس تصویری بگیرید و با هم جشن بگیرید، برای شما شعر تولدت مبارک بخوانند و شمع روی کیک تان را فوت کنید.

کیک تولد

حتی اگر هیچ مهمانی هم نداشته باشید باز هم می‌توانید یک کیک تولد برای خودتان داشته باشید. فرقی نمی‌کند که خودتان کیک بپزید و یا یک کیک تولد آماده از قنادی بخرید. به هر حال اگر می‌خواهید واقعاً از روز تولد خود لذت ببرید کیک تولد را هرگز از یاد نبرید.

از خودتان با کیک و تزئینات عکس بگیرید تا همیشه خاطره این روز خاص را در ذهن داشته باشید.

روز تولد خود را بسازید

در این روز هر کاری که دوست دارید و مطابق سلیقه شماست انجام دهید. می توانید به سینما بروید و با فیلم مورد علاقه خود را در خانه تماشا کنید. به رستوران رفته و یک غذای خوشمزه بخورید، کمی در شهر قدم زده و حال و هوای خود را عوض کنید. اگر به آشپزی علاقه دارید، می توانید در این روز، غذایی که دوست دارید را برای خود درست کنید.

شروع انجام  یک کار جدید

اگر مدت زمان زیادی است که به انجام کاری فکر می‌کنید، اما هر بار انجام آن را به تعویق می‌اندازید؛ روز تولدتان بهترین فرصت برای شرع آن کار است. به ‌عنوان مثال اگر قصد داشته‌اید که شروع به نوشتن یک کتاب یا رمان بکنید و یا تصمیم به برنامه ریزی برای یک کسب و کار جدید داشته‌اید؛ روز تولدتان بهترین زمان برای شروع همه این کارهاست.

 درخت بکارید

درخت نماد زندگی و زیستن است. با توجه به گسترش شهرها و شهرسازی درختان زیادی برای ساخته شدن خانه‌ها و ساختمان‌ها قطع شده‌اند. یک ایده جالب و البته ساده برای تولد این است که در روز تولدتان یک نهال در حیاط خانه و یا هرجای دیگری که می‌توانید بکارید و از آن مراقبت کنید تا بزرگ شود. با این کار نه تنها خاطره این روز را تا همیشه برای خود و دیگران ثبت می‌کنید بلکه یک قدم هرچند کوچک در جهت حفظ محیط زیست انجام داده‌اید.